Test: Hody z Domowinskim božim narodkom na pisanskim blidźe

Boži narodk z Mužakowskim motiwom (grafika: Měrćin Nowak-Njechorński) na pisanskim blidźe – tak testuju hodowny napohlad z hodownym postrowom předsydy Domowiny, wšako dawa lětsa něšto k samopaslenju. A tak wostanje postrow třěšneho zwjazka w hodownym času třidiamensionelnje prezentny. 🙂

Moje wutřihanje njewotpowěduje narokej pěstowarnje, dokelž mojej woči docpěwatej samo z nawočemi w najlěpšim padźe 80 procentow wótrosće. Nimo toho mam přinarodźeny nystagmus. Hladajo na to, zo rumnostnje widźeć njemóžu, njeje mój posudk žana ekspertiza. Ale mi so tuta ideja ze Serbskeho domu lubi. Tohodla smě boži narodk zaso domoj, dokelž tule patoržicu nichtó njebudźe.

Kommentar verfassen

